Nasze kompetencje
- Codziennie realizujemy dziesiątki unikalnych projektów pomagających naszym Klientom osiągać wyznaczone cele z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.
- 18 lat doświadczenia na rynku ICT, ponad 1500 zatrudnionych przez ten okres współpracowników , projekty w Polsce i za granicą (Niemcy, Holandia, Francja)
- Duża dywersyfikacja technologiczna, wsparcie od koncepcji strategicznej po implementacje, zróżnicowane partnerstwa technologiczne, dostarczanie wartości dla Klienta , generowanie oszczędności to kluczowe elementy naszych kompetencji.
- Realizowanie ponad 100 projektów rocznie na rynkach międzynarodowych
- Uczestnictwo w definiowaniu strategii, zmianach organizacyjnych, działalności operacyjnej naszych Klientów
- Rozwiązania dotyczące różnych obszarów biznesowych, funkcji i specyficznych wymagań rynku, na którym operują Klienci.
Rozwiązania technologiczne
Rozwój oprogramowania
- BI i hurtownie danych
- BPM, SOA
- Aplikacje mobilne
- ERP
- CRM
Specjalizujemy się w rozwoju dedykowanego oprogramowania dla Klientów, rozwoju aplikacji mobilnych oraz systemów wbudowanych, w projektach bazodanowych (hurtownie danych, business intelligence, systemy CRM), rozwoju oprogramowania typu Content Management oraz wdrożeniach SOA (poprzez analizę całościową przedsiębiorstwa, dobór optymalnych rozwiązań technicznych oraz formalnych, stworzenie projektu docelowej architektury IT wraz z roadmapą dojścia do niej).
Testy i koordynacja QA
Swoje usługi rozpoczynamy od etapu analizy systemu pod kątem QA, strategii testów, przez tworzenie scenariuszy testowych (Test Cases). Proponujemy swoim Klientom wsparcie w obszarze testowania systemów i aplikacji (testy jednostkowe, testy funkcjonalne, regresyjne oraz testy integracyjne).
Infrastruktura IT
- Projektowanie i utrzymanie sieci LAN / WLAN / VPN / MPLS
- Rozwiązania serwerowe
- Projekty bazodanowe
- Telekomunikacja cyfrowa ISDN oraz VoIP
Opracowujemy rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo sieci wewnętrznej i zewnętrznej. Wdrażamy kompleksową politykę bezpieczeństwa sieci, konfigurujemy urządzenia sieciowe, wdrażamy i opracowujemy systemy kontroli dostępu użytkowników, projektujemy rozwiązania zapewniające redundancję działania usług. Zapewniamy optymalizację kosztów połączeń do sieci zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych, w tym połączeń między oddziałami firm. Oferujemy rozwiązania z zakresu wirtualizacji serwerów, a nawet całych złożonych środowisk aplikacyjnych (cloud computing), wykorzystując wiodące systemy do wirtualizacji środowisk, takich jak: VMware, Hyper-V, Citrix, czy też XenServer. Poza codziennym utrzymaniem infrastruktury Klienta, pomagamy w opracowaniu i wdrożeniu Business Continuity Plan oraz polityki bezpieczeństwa, w zarządzaniu polityką archiwizacji i przechowywania danych oraz w budowie sieci SAN (Storage Area Network), jak również w opracowaniu i wdrożeniu procedur przywracania danych na wypadek awarii kluczowych systemów w firmie – Disaster Recovery Plan.
Infrastruktura telekomunikacyjna
- Koncepcje (techniczno-ekonomiczne), Projektowanie (infrastrukturalne oraz radiowe) oraz kompleksowe implementacje i rozwój sieci (LTE, UMTS, GSM, CDMA, WiMax)
- Monitoring oraz utrzymanie sieci
- Optymalizacja sieci (w tym drive tests)
Swoje usługi w zakresie telekomunikacji kierujemy do globalnych operatorów oraz międzynarodowych dostawców sprzętu i usług telekomunikacyjnych. 18 letnie doświadczenia naszego zespolu w projektach w Polsce oraz za granicą, praktycznie w każdym aspekcie pracy operatora, pozwala nam w sposób optymalny kierować zmiany, które są strategiczne dla naszych Klientów pod kątem technologinczym oraz ekonomicznym.
Helpdesk & Service desk
- Aplikacje i systemy bazodanowe
- Infrastruktura ICT
- Urządzenia mobilne
Utrzymujemy platformy serwerowe (głównie serwery aplikacyjne WebSphere, Weblogic, serwery www Oracle Web Server, WebSphere MQ, Connect Direct). Utrzymujemy i monitorujemy infrastruktury sieciowe i sprzętowe. Zdalne zarządzamy środowiskiem Klienta (przez automatyczną dystrybucję aktualizacji). Oferujemy wsparcie dedykowanego Service Desk / Helpdesk (usługę realizujemy na bazie SLA lub doradzamy Klientom przy stworzeniu czy zoptymalizowaniu własnego modelu wykorzystującego model zarządzania procesami ITIL).
Rozwiązania dla biznesu
Pracujemy z Klientami od momentu definiowania strategii po implementację. Optymalizujemy koszty i procesy, eliminujemy luki nieefektywności oraz dostosowujemy do potrzeb Klienta model operacyjny i finansowy (przez obniżenie kosztów, generowanie oszczędności, umożliwienie amortyzacji projektów). Ponadto specjalizujemy się w optymalizacji struktur organizacyjnych (transformacja oraz projekty restrukturyzacyjne). Zapewniamy dostęp do najnowszych i sprawdzonych rozwiązań technologicznych, gwarantując przy tym bezpieczeństwo.
Naszym Klientom dostarczamy unikalne rozwiązania pozwalające na:
- Optymalizację kosztów – optymalizacja „wąskich gardeł”, luk nieefektywności oraz poprzez dostosowany do potrzeb Klienta model operacyjny i finansowy (obniżenie kosztów, generowanie oszczędności, umożliwienie amortyzacji projektów, poprawa rachunku zysków i strat)
- Optymalizację procesów - dobór odpowiedniego rozwiązania, zastosowanie optymalnych procesów, sprawdzonej technologii, przeprowadzenie ekspertyzy oraz wykorzystanie wiedzy i doświadczenia naszych top managerów i zespołów operacyjnych.
- Optymalizację struktury organizacyjnej – zapewnienie elastyczności, która gwarantuje odpowiednią i zoptymalizowaną siłę wykonawczą w prowadzonych projektach.
- Zapewnienie dostępu do najnowszych i sprawdzonych rozwiązań technologicznych, gwarantujących bezpieczeństwo, stabilność i efektywność
Zespół wysoko poziomowych managerów i kadry zarządzającej:
- Struktrura własna i partnerów kompetencyjnych na poziomie członków zarządów, dyrektorów w strukturach n-1 z miedzynarodowym backgroudem jest w stanie realizować każdy projekt z obszaru ICT zarówno w Polsce jak i Europie
- Interim Management zarówno pojedynczych partnerów kadry zarządzającej oraz „zespołów managerskich” (łączących więcej niż jedną funkcję top management – poziom CEO, COO, CFO, CMO, CTO, CIO, CPO)
- Eksperci z obszaru top management są wspierani przez operacyjne zespoły konsultantów na każdym poziomie
- Mamy dostęp do każdego top manager w międzynarodowych korporacjach z obszaru ICT na świecie, bezpośrednio lub za pośrednictwem naszych partnerów
W ramach usług dla biznesu nasza specjalizacja obejmuje m. in.: