Outsourcing IT & ICT
- INTERIM ENGINEERING: budowa i oddelegowanie własnej kadry specjalistów / konsultantów (project managerowie, analitycy, programiści /projektanci, testerzy, konsultanci helpdesk/service desk, specjaliści ds. planowania sieci telekomunikacyjnych etc.)
- PROJECT MANAGEMENT / PMO: wykorzystujemy światowe standardy z obszaru inżynierii oprogramowania (RUP, SCRUM), zarządzania projektami (PMI, PRINCE2), zarządzania usługami (ITIL), zarządzania jakością i poprawy efektywności organizacji (CMMI, COBIT).Zarządzamy budżetem, zasobami i jakością, tak aby cel projektu został osiągnięty zgodnie
z założeniami.
- PROJECT TURN KEY / BPO: realizujemy projekty począwszy od etapu analizy biznesowej
i systemowej, poprzez zarządzanie procesem organizacji infrastruktury, procesem wytwórczym, aż do etapu końcowych testów i implementacji, a także późniejszego utrzymania aplikacji.
Wybrane przykładowe projekty:
Instytucja ubezpieczeniowa
Budowa i rozwój aplikacji webowych
Nasz zespół zaprojektował architekturę oraz przeprowadził pełny proces testowy (plan oraz strategia testów wraz z egzekucją naprawy błędów). Zespół składał się z 10 osób. W projekcie wykorzystano technologię .NET, SQL oraz Oracle Forms.
Instytucja finansowa
Testowanie aplikacji
Zbudowaliśmy kluczowe kompetencje i funkcje wokół zespół Q&A. Docelowo realizowane zadania sprowadzają się do stworzenie dokumentacji testowej oraz przeprowadzenie testów do projektów zmian w oprogramowaniu (scenariusze testowe testów akceptacyjnych oraz procedury testów weryfikacyjnych oprogramowania, odbiór funkcjonalności)
Globalny operator komórkowy
Utrzymanie systemów i infrastruktury IT
Nasz zespół odpowiada za ciągłe monitorowanie i diagnozowanie usterek systemów i sieci, konfiguracja urządzeń, zapewnienie dostępu do usług i aplikacji w systemie 24/7/365, testy urządzeń i aplikacji, inwentaryzacja zasobów sieciowych.
Dostawca usług telewizji cyfrowej
Upgrade środowiska Oracle
Nasi specjaliści wspierali proces upgrade środowiska Oracle z wersji 10 na wersję 11. W obszarze zadań leżała wysokopoziomowa asysta w procesie upgrade’u wraz z wykryciem błędów i reakcją na ich nieoczekiwane wystąpienie.
Instytucja finansowa
Integracja danych klientów dla lepszej segmentacji, up-sell, cross-sell, lepszej obsługi klienta
Nasi konsultanci byli członkiem zespołu wdrażającego system Siebel (Centralna Baza Klientów) i zasilenie danymi z systemów źródłowych, wdrożenie procesów zarządzania jakością danych oraz systemu do monitoringu jakości danych. W ramach projektu wykorzystaliśmy technologię: Siebel UCM, SAS ETLQ, SAS DQM, bazy danych Oracle